چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۸

دسته بندی : روابط عمومی

کارشناس روابط عمومی الکترونیک؛

مطالب تان را در فضای مجازی خوب سرو کنید

احمد عامری، کارشناس روابط عمومی الکترونیک؛ با توجه به رشد فزاینده شبکه های اجتماعی و همچنین انتشار روزافزون اطلاعات در این شبکه ها که این روزها اضافه بر اینکه تبدیل به سرگرمی و علاقمندی میلیون…

تاریخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

نقش روابط عمومی در احیای هویت سازمان بسیار تعیین کننده است

در سند برنامه راهبردی این سازمان، احیای هویت سازمانی مورد تأکید قرار دارد و نقش روابط عمومی در تحقق این امر دارای اهمیت اساسی است.

تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, تیتر اول, روابط عمومی
دنیا با رسانه اداره می شوند؛

وظیفه روابط عمومی ها پیوند رسانه با مدیران است

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، پیوند رسانه با مدیران را وظیفه روابط عمومی ها دانست و گفت: با انعکاس درست اقدامات انجام شده، مردم را به نظام دلگرم تر کنیم.

تاریخ : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

آیا نقاب حرفه ای شخص، کیفیت روابطش را تحت شعاع قرار می دهد؟

از من خواسته بودند تا کارهای کارت ویزیت و پایگاه داده ی شرکت را تکمیل کنم. با وجود اینکه هیچ کس مرا مارگارت صدا نمی زد،

تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان:

لزوم تعیین پیوست اطلاع‌رسانی برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی

تعیین پیوست اطلاع‌رسانی برای تمامی پروژه‌های توسعه‌ای به ویژه پروژه‌ای اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.

تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

بایدها و نبایدهای اخلاقی روابط عمومی

اخلاق ضمن تاثیرپذیری از احساسات و باورهای فرد تابعی از ارزش­ها ، هنجارها و قوانین حاکم بر جوامع می­ باشد .

تاریخ : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: رسانه ها, روابط عمومی

تبلور سرمایه اجتماعی در بخش «ارتباط با رسانه‌ها» در روابط عمومی

بدیهی است درک مشترک انتظارات و محدودیتهای رسانه ها و روابط عمومی و پذیرش این مهم که رکن اصلی اطلاع رسانی و پذیرش آن از سوی مخاطبان در گرو اعتمادسازی است،می تواند، در جهت تعمیق مناسبات سالم، سازنده و بدور از مسایل حاشیه ای همکاری دامنه داری را فراهم سازد که ایجاد این بستر و تحقق این امر از وظایف و رسالت های خطیر واحد ارتباط با رسانه ها است.و اینجاست که تقویت ابعاد مختلف سرمایه اجتماعی از جمله ایجاد اعتماد، همکاری، دوستی ، صداقت، تعامل مثبت و سازنده را می توان برای این واحد ضروری دانست.

تاریخ : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

تکنیکی جدید در روابط عمومی ” بازاریابی محتوا “

دکتر حسین امامی، مدرس، مولف و پژوهشگر حوزه ارتباطات در کانال تلگرامی مردمداران نکات آموزشی در حوزه ارتباطات در قالب پادکست های کوتاه ارائه می دهد که گزارشی از آن در سایت انجمن روابط عمومی…

تاریخ : ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: رسانه ها, روابط عمومی

اولین استودیوی فرهنگی هنری صوتی ـ اینترنتی (پادکست) خوزستان رونمایی شد

تولیدات صوتی اینترنتی و پادکست مقوله بسیار مهمی است که با تلاش های خوبی که توسط این موسسه در حال انجام است جای خوشحالی دارد اما باید نگاه جدی تری به آن شود.

تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی

گفتمان روابط عمومی باید گفتمان تقویت و اعتمادسازی بین مردم و مدیران باشد

مقام عالی دولت در جلسه شورای روابط عمومی خرامه: گفتمان روابط عمومی باید گفتمان تقویت و اعتمادسازی بین مردم و مدیران باشد

تاریخ : ۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, همایش
در دو سطح ملی و استانی برگزار می گردد؛

دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی؛ تیرماه ۱۳۹۶ در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های ۹۵-۸۱، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی…

تاریخ : ۲ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, گرافیک
نگاره روابط عمومی

روابط عمومی چیست؟

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

تاریخ : ۲ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, گرافیک
نگاره روابط عمومی

روابط عمومی چیست؟

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

تاریخ : ۲ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, گرافیک
نگاره روابط عمومی

روابط عمومی چیست؟

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 131 بازدید

بازدید دیروز: 717 بازدید

بازدید کل : 365696 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...