چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲

دسته بندی : روابط عمومی

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار
شش دلیل موفق نبودن روابط عمومی در برخی شرکت‌ها

بازی ندادن مسئول روابط عمومی!

یکی از ابزارهای موفقیت کارآفرینان و مدیران سازمانی، روابط عمومی است. روابط عمومی را می‌توان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقداماتی تعریف کرد که به‌ صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی قبلی به‌ منظور برقراری ارتباطی موثر…

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, روابط عمومی سلامت
عبور از بحران هاي حوزه سلامت؛

اجرای موفق روابط عمومی سلامت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز

این دانشگاه با بهبود هتلینگ، توسعه و تجهیز مراکز خدمات دهی و اطلاع رسانی درست از نحوه ارائه خدمات توانست به سطح گسترده ای از مخاطبان خود خدمات دهی نماید و همچنین در افزایش سطح رضایتمندی خدمات گیرندگان خود تلاش نماید.

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کتاب

کتاب های منتشر شده روابط عمومی در سال ۱۳۹۵

سیزده عنوان کتاب جدید در حوزه روابط عمومی در سال ۱۳۹۵ منتشر شد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)؛ در سال ۱۳۹۵، ۱۳ عنوان کتاب جدید در حوزه  روابط عمومی  منتشر شد:…

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی
با نگاهی به نقش موثر روابط عمومی در مدیریت بحران

بررسی علت آسیب پذیری سازمان ها هنگام بروز بحران

با وجود تعیین وظایف به روشنی از سوی قانون گذار، نقش روابط عمومی در شرایط وقوع بحران در دورن سازمان و حاکم شدن حالت اضطرار بر مجموعه کارکنان آن و همچنین درگیری جامعه(به ویژه گروه مخاطبان) در این بحران، چگونه تعریف می شود؟

تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, یادداشت
امیر عباس تقی پور؛

نگاه اجمالی بر عملکرد رسانه‌ها و روابط عمومی ها در سال ۱۳۹۵

باید اذعان کرد هنوز هم رسانه-هایی همچون رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و مجلات، قدرت موج‌آفرینی دارند؛ مشروط بر اینکه اصل سوژه‌یابی مناسب، پردازش و تولید محتوای اختصاصی مورد توجه قرار گیرد.

تاریخ : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, روابط عمومی
استاندار يزد تأكيد كرد:

روابط عمومی ها با انعکاس دستاوردها امید را در جامعه تقویت کنند

استاندار یزد در نشست آموزشی روابط عمومی‌های استان گفت: شایسته است روابط عمومی‌ها با انعکاس و انتشار درست و شفاف دستاوردهای دولت، امید را در جامعه تقویت کنند و شادابی را در بین مردم رواج…

تاریخ : ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی, گرافیک
کارشناس روابط عمومی الکترونیک ؛

تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی مشارکت فعالان این صنف را ارتقا میدهد

احمد عامری کارشناس روابط عمومی الکترونیک ؛ تشکیل سازمان نظام صنفی روابط عمومی مشارکت فعالان این صنف را در حوزه تصمیم گیری و قانون گذاری ارتقا داده و آن ها را به سوی حرفه ای…

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: تیتر اول, روابط عمومی

سالنامه ۱۳۹۶ روابط عمومی ایران منتشر شد

این سالنامه تخصصی به کوشش مهدی باقریان و به همت موسسه کارگزار روابط عمومی و در شکل و شمایلی متفاوت تهیه و منتشر شده است.

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی

تنظیم پیش نویس قانون سازمان نظام روابط عمومى

در ارتباط با تهیه قانون سازمان، مذاکراتی با مجلس نیز انجام شده که امید است به زودى شاهد تصویب آن باشیم.

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی, گرافیک
عضو هیات رئیسه خانه روابط عمومی؛

خانه روابط عمومی به دنبال آن است که سازمان نظام روابط عمومی را بنا نهد.

خانه روابط عمومی به دنبال بنا نهادن سازمان نظام روابط عمومی است

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی, گرافیک
دکتر حسن بشیر؛

تشکیل سازمان نظام روابط عمومی راهکاری برای ارتقای عملکرد روابط عمومی‌هاست

دکتر حسن بشیر استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) تشکیل سازمان نظام روابط عمومی را به عنوان راهکاری برای ارتقای عملکرد روابط عمومی‌ها و نظارت بر رعایت قوانین و مقررات این حوزه پیشنهاد کرد.  …

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی, گرافیک
علیرضا ابوالفضلی؛

با ایجاد سازمان ، روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند.

تنها با ایجاد سازمان است که روابط عمومی ها از منشور و قانون ضابطه مندی تبعیت می کنند.

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, سازمان نظام روابط عمومی, گرافیک
زنده یاد آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی:

تشکیل سازمان نظام روابط عمومی می‌تواند کارساز و مثمرثمر باشد

روابط عمومی‌ها نیاز به مشارکت و همدلی بیشتر برای رشد و تعالی خود دارند

تاریخ : ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, گرافیک
نگاره روابط عمومی

روابط عمومی چیست؟

روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 204 بازدید

بازدید دیروز: 717 بازدید

بازدید کل : 365769 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...