چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۴

دسته بندی : کسب‌وکار

روابط عمومی
تاریخ : ۱ فروردین ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار
کسب‌وکار

چه زمانی نیازمند راه اندازی یک کمپین روابط عمومی هستیم

کمپین روابط عمومی در واقع می‌توان گفت هیچ پاسخ قطعی و درستی در رابطه با زمان صحیح آغاز یک کمپین روابط عمومی وجود ندارد، اما مطمئنا یک زمان اشتباه و نامناسب برای این کار وجود…

روابط عمومی
تاریخ : ۱ فروردین ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اینستاگرام, توییتر, روابط عمومی, فیسبوک, کسب‌وکار, لینکدین
کسب‌وکار

مجموعه ای از حقایق روابط عمومی که به شما کمک می کند

حقایق روابط عمومی برخی از استراتژی ها و حقایق روابط عمومی قابل استفاده و بکارگیری در هر کسب و کاری می باشند و شما به منظور بهره مند شدن از آنها فقط و فقط نیاز…

روابط عمومی
تاریخ : ۱ فروردین ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار
کسب‌وکار

مدیریت کردن مشتری ناراضی در روابط عمومی و اهمیت آن

مشتری ناراضی و عصبانی . نود و پنج درصد مشتریان ناراضی بدون اینکه شکایت کنند به سراغ رقبا می روند. احتمالا برای خود شما اتفاق افتاده است وارد یک مغازه شده اید و فروشنده با…

تاریخ : ۲۹ دی ۱۳۹۳ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار, مشی فاخر, همایش

سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان در اهواز برگزار می شود

مسئول نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان، از برگزاری سمینار گرافیک خبری و اطلاع رسان در اهواز خبر داد

روابط عمومی
تاریخ : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ توسط: مدیر سایت سرویس: تیتر اول, کسب‌وکار

ابزارهای هوشمند امروز به یک رسانه تبدیل شده‌اند!

سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاستگذاری همایش «ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه» در حاشیه برگزاری این همایش در گفت‌وگو با راه پرداخت گفت: «ابزارهای هوشمند امروز به یک رسانه تبدیل شده‌اند. در زمان‌های…

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 135 بازدید

بازدید دیروز: 717 بازدید

بازدید کل : 365700 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...