چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۹

دسته بندی : کسب‌وکار

تاریخ : ۲ مرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: آموزش, برندینگ, کسب‌وکار

بازاریابی عصبی چیست ؟

بازاریابی عصبی اخیرا مورد توجه فراوانی قرار گرفته است. این علم جدید تلفیق دو علم بازاریابی و عصب‌شناسی است.

تاریخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار

۳ روش کاربردی برای ارتباط با میلیونرها

امروز نوشتاری از میکو اس پاتن در خصوص راههای ارتباطی با میلیونرها را مطالعه می کنیم

تاریخ : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار

تعیین سازمان نصر به عنوان مسئول ساماندهی و صدور مجوز کسب و کارهای رایانه‌ای

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تاکید کرد تمام فعالانی که کسب و کار آنها تنها مبتنی بر رایانه است، طبق قانون مجلس باید مجوز خود را از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای دریافت کنند. ناصرعلی…

تاریخ : ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار
استارت‌آپ‌ها برای تحقق شعار امسال به میدان می‌آیند

اشتغال در پناه استارت‌آپ‌ها

  فائزه سلیمی: «کار سراغ داری؟» این جمله‌ای آشنا برای افرادی است که هم‌اکنون صاحب شغلی هرچند ناپایدار هستند؛ سوالی که از سوی افرادی که در آرزوی کار هستند، پرسیده می‌شود. از آنجایی که بیکاری…

تاریخ : ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار
گفتگو با امیرعباس تقی‌پور؛

پرونده‌ی تعامل استارت‌آپ‌ها و رسانه

استارت‌آپ‌ها از ارزش‌های خبری خوبی برخوردار هستند

تاریخ : ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار
شش دلیل موفق نبودن روابط عمومی در برخی شرکت‌ها

بازی ندادن مسئول روابط عمومی!

یکی از ابزارهای موفقیت کارآفرینان و مدیران سازمانی، روابط عمومی است. روابط عمومی را می‌توان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و اقداماتی تعریف کرد که به‌ صورت هدفمند و با برنامه‌ریزی قبلی به‌ منظور برقراری ارتباطی موثر…

تاریخ : ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار
نکات طلایی فروش؛

اگر کارمند فروش هستید، این ۵۰ نکته برای شما معجزه خواهد کرد

کارمند فروش یکی از شغل‌های دپارتمان فروش بوده و بیشتر رابط بین شرکت و مشتریان است. این شغل را می‌توان یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های دپارتمان فروش به شمار آورد. کارمند فروش جهت پیگیری امور فروش اغلب با مشتریان در ارتباط است. دانستن شرح شغل کارمند فروش کمک به سزایی در کارآمد شدن چرخه فروش می‌کند.

تاریخ : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار

شبکه های ۴G چگونه کسب و کار را تغییر می دهند؟

۴G یا همان نسل چهارم ارتباطات بی سیم، ارتباطات تلفن همراه را بصورتی پایدار و کامل در عرصه صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP)تقویت کرده است

تاریخ : ۷ بهمن ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: کسب‌وکار

شهرت و اعتبار آنلاین خود را چگونه مدیریت کنیم؟

مدیریت صحیح اعتبار آنلاین موضوع بسیار مهمی در کسب‌وکارهاست. افراد با هر شغل و حرفه‌ای که دارند می‌بایست انتظار رویارویی با مسائلی که توسط مشتریان ناراضی و ناخشنود بیان می‌شود را داشته باشند.

تاریخ : ۷ بهمن ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: تیتر اول, روابط عمومی, کسب‌وکار
Organization's Reputation

مفهوم مدیریت خوشنامی و شهرت سازمانی در مدل تعالی سازمانی

در دنیای تجارت هرچند که استفاده از تکنولوژی از قبیل سخت افزاری و نرم افزاری از ضروریات میباشد لکن نیروی انسانی یا همان مغزافزاری نقش اساسی و مهم را ایفا میکند.

تاریخ : ۳۰ آذر ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: فناوری اطلاعات, کسب‌وکار

رنک برین گوگل و نیاز به بررسی مجدد استراتژی سایت!

سال گذشته گوگل اعلام کرد که در جستجوهای اینترنتی خود از سیستمی به اسم رنک برین برای گسترش و بهبود الگوریتم جستجوی خود استفاده می‌کند.

تاریخ : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: رسانه ها, کسب‌وکار

لزوم توجه جدی تر به اقتصاد رسانه

اگرچه مشکلات اقتصادی رسانه‌ها موضوعی تاریخی است اما به نظر می‌رسد دامنه رکود اقتصادی سال‌های اخیر و اثرات مخرب آن به رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های بخش خصوصی نیز کشیده و قضیه حادتر شده است.

تاریخ : ۴ مهر ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اینستاگرام, تلگرام, توییتر, تیتر اول, رسانه ها, روابط عمومی, کسب‌وکار, لینکدین
احمد عامری

آیا می‌خواهید روابط عمومی، ارتباطات و بازاریابی خود را به سطح بالایی برسانید؟

اگر نمی‌دانید در حال حرکت به کدام سو هستید، شما ممکن است هرگز به هدف خود نرسید. درحالی‌که تقریباً برنامه‌ریزی برای اسفند در ماه فروردین غیرممکن می‌باشد، داشتن یک هدف مشخص تا پایان سال بسیار مهم است. شما باید اهدافی گسترده و مبتنی بر برنامه‌های بازاریابی و استراتژی‌های لازم را برای پیاده‌سازی در هرماه از طریق وقایع خاص، پست‌های وبلاگ و کمپین مشخص کنید.

تاریخ : ۴ شهریور ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, کسب‌وکار

نقش روابط عمومی در توسعه کسب و کار

روابط عمومی تجاری
بی تردید، کاربرد این ظرفیت ها در فضای کسب و کار و تجارت نیز می تواند موثر و موفقیت ساز باشد و علاوه بر آن در ضمانت سلامت کار و رسیدن به نوعی کسب و کار اخلاقی، نقش مهمی را ایفا کند.

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 128 بازدید

بازدید دیروز: 717 بازدید

بازدید کل : 365693 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...