چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۲

دسته بندی : یادداشت

روابط عمومی
تاریخ : ۹ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, ویژه, یادداشت
سید غلامرضا کاظمی دینان

روابط عمومی اجتماعی ، مسئولیت سنگین ما

نخست، سال نو، بهار طبیعت و شکوفایی را به هموطنان عزیز، به ویژه به خانواده بزرگ روابط عمومی کشور تبریک عرض نموده و یاد و نام درگذشتگان این خانواده را گرامی می دارم.

تاریخ : ۴ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت
یادداشت مدیرگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی:

ارتباطات یعنی انتقال معنی به مخاطب با حداکثر امانت و صحت.

اما تحقق این مهم آنگاه میسر است که گفت و گویی صورت بگیرد. یک کنش گر ارتباطی باید در انجام گفت و گو توانمند باشد و توانمند کند.

تاریخ : ۴ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: روابط عمومی, همایش, یادداشت
مریم سبحانی فرد؛

هیچ کس نمی تواند بدون برقراری ارتباط زندگی کند

چهارم خرداد ماه اولین همایش ارتباطات با عنوان “ارتباطات و زندگی” در دو پنل صبح و عصر در دو بخش “ارتباطات و توسعه” و “مطالعه رسانه های اجتماعی” برگزار شد.

روابط عمومی
تاریخ : ۲ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, یادداشت
امیرعباس تقی پور

حال روابط عمومی بهتر از دیروز است!

در تقویم رسمی کشور ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی جامعه اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی نام گرفته است. روابط عمومی هنر و علم برقراری ارتباط با ذینفعان سازمان هاست تا علاوه بر در اختیار…

روابط عمومی
تاریخ : ۲ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, یادداشت
روابط عمومی‌

«رسانه» کارمند روابط عمومی ‌نیست

اگر فردی به حوزه روابط عمومی‌ اشراف داشته باشد این توانایی را به دست می‌آورد که مدیران سازمان را هم با وظایف رسانه آشنا کند. معتقدم که رسانه، کارمند و کارگزار روابط عمومی ‌نیست. رسانه،…

روابط عمومی
تاریخ : ۲ خرداد ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, یادداشت
در استانه روز روابط عمومی

روابط عمومی دانشمند ، نیاز امروز زندگی ماست

سمیرا قیاسی – امروزه در سایه ی تحــولات صورت گرفته در همه ی جنبه های زندگی آدمی، فلســفه، مشــخصات و وظایف حرفه ای بســیاری از مشــاغل و حرف نیز دچار تغییر و دگرگونی شده است….

روابط عمومی
تاریخ : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, یادداشت
روابط عمومی

روابط‎عمومی و اعتبار اجتماعی سازمان

جواد قاسمی| رشد و توسعه کمی و کیفی فعالیت‏های روابط‏ عمومی در سال‏های اخیر، در مقایسه با دهه‏ های قبل چشمگیر و قابل توجه بوده است، اما با توجه به این روند مثبت و امیدوارکننده،…

تاریخ : ۲ فروردین ۱۳۹۵ توسط: مدیر سایت سرویس: اخبار, رسانه ها, روابط عمومی, یادداشت
روابط عمومی

روابط‏‌عمومی مشاور و دستیار مدیر

جواد قاسمی * | امروزه سیستم بانکداری مشخصات جدیدی را تجربه می‏کند. گوناگونی انتظارات نیازها و خواسته‏ ها، تغییر الگوی رفتاری مشتریان به‏ واسطه‏ ی همراه شدن با انقلاب فناوری، پیدایش رقبای غیربانکی، نظیر اپراتورهای تلفن…

تاریخ : ۲۶ تیر ۱۳۹۴ توسط: مدیر سایت سرویس: یادداشت

کمربندی که هرگز سبز نشد!

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، اهواز یکی از هشت کلانشهر ایران، در سال ۲۰۱۱ است که از لحاظ یکی از فاکتورهای سنجش آلودگی یعنی گرد و غبار، آلوده‌ترین شهر کشور شناخته شده است

logo-samandehi
نماد اعتماد درگاه pay.ir
design design

Advert (1)

Advert (4)


آمار بازدید:

بازدید امروز: 127 بازدید

بازدید دیروز: 717 بازدید

بازدید کل : 365692 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر

...